play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of Samys Car Sales Ltd

At Samys Car Sales Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a van or car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Samys Car Sales Ltd

Samys Car Sales Ltd
5
4.9

Based on 163 customer reviews

Powered by


  • 5

    Good service

    By Rich E on 07 February 2017 | Verified purchase

    Very good service will deal with them again.


  • 5

    Smooth

    By Andrew L on 05 February 2017 | Verified purchase

    Very honest


  • 5

    Good range of stock and helpful staff

    By Stephen E on 02 February 2017 | Verified purchase

    Great range of pick up trucks for sale, helpful and knowledgable staff. We are pleased with the purchase of our Hilux and would recommend Samys Car Sales Limited to anyone wanting a quality vehicle and great service.


  • 5

    First class

    By Tom K on 30 January 2017 | Verified purchase

    Absolutely fantastic, extremely good service and brilliant prices. Would highly recommend! Thank you!


  • 5

    Samys the best place to go for a car

    By Mdingi D on 22 January 2017 | Verified purchase

    Samys Car Sales Ltd gave me the best service ever. From advertising through to customer service and the final deal it all worked like clockwork. I am impressed.


  • 5

    Good experience very professional

    By Simon R on 19 June 2016 | Verified purchase

    The guys at Sammy's car sells was very inviting and very professional good the good salesman


  • 5

    Don’t trust all what you see

    By Anthony S on 14 October 2021 | Purchase not verified

    Brought a car Ford ranger 2019 from them 1 aug 2021 went away 1 September to Spain car broken down still in garage they can’t find problem with car when I do my homework with the last garage to service the car I find out the car has the same problems I am having it’s going in to limp mode for no reason no warning lights just no pull but the dealer I brought from said he knew nothing about this I do one phone call and I find out the problems the car has thanks for spoiling a holiday of a life time so like I said don’t trust all what you see

    Reply from Samys Car Sales Ltd on 15/10/21

    Dear Customer, further to your review, we would like to add the following information. The Ranger was fully serviced by Ford and under Ford warranty. We received your phone call on 01/09/2021 and you advised that the vehicle was in limp mode. We advised that since it is under manufacturer warranty it is best that it is seen at Ford for possible cause or you can have full refund and return the vehicle, You asked us to book it in as you needed it for towing. We called all Ford dealers in the area and the earliest appointment was available on 06/09/2021 at Ford Northampton. You agreed and we booked the appointment. The Ford garage that serviced the vehicle has provided paperwork in relation to previously mentioned limp mode and it is quoted " Unable to find fault, no visible fault present. AA also attended and could not find any issues with the vehicle. Customer advised fault only present when towing 3.7 tonnes, to which Ford said this vehicle can not tow more than 3.5 tonnes and to avoid towing more than the vehicle capacity (written evidence/invoices are available). On 08/09/2021 we received a phone call and you told us that the vehicle has broken down and you are in Spain. As advised, the vehicle was not supposed to be driven to Spain with known issue, hence it was booked at Ford for diagnostics. Subsequently we called customer services Ford UK, whom then contacted Ford Spain to fix the vehicle as its under manufacturer warranty. Ford Spain have agreed to fix the vehicle, unfortunately since the fault was not common or clearly apparent could not pin point the fault there and then. You called us and advised that you needed to carry on towing and was advised to hire another vehicle and we will pay for the hire, to which you said you can not find any vehicle with towing bar. We tried our best to help out, however since you are in another country we are very limited to what we could do. We kept in touch with Ford UK and tried to get them to provide you with another vehicle to which Ford replied and said they cover the vehicle only and do not provide hire vehicle for towing but would happily provide a hire vehicle to which you refused. Ford will fix the vehicle under warranty and we are here to help and assist as we have been doing. Unfortunately you emailed us and told us that you no longer wanted to deal with us.


  • 5

    Navara np300

    By Harry S on 23 June 2021 | Purchase not verified

    Friendly people quick and efficient. Have a good fleet of trucks!!!


  • 5

    The BEST and ONLY place to buy a pick-up 4x4 in the UK

    By JR D on 16 June 2021 | Purchase not verified

    Above and beyond service. we test drove x3 cars and found a better pick-up than the one we had in mind. Cam and Sam, the whole team top guys and hope to do more business with them in future! Samy himself also picked us up from the station which we really appreciate!


  • 5

    VW AMAROK Purchase

    By Gary B on 09 June 2021 | Purchase not verified

    Easy going friendly sales team , very helpful would recommend them to anybody who wishes to purchase a pickup